服務

1234567890

搜尋

2008年3月24日

禾輋冬菇亭

^^!八珍豆腐煲$42:我以前未試過0架,有豆腐、冬菇、豬潤、魷魚、豬肉、魚、菌、菜八種材料,蘸少少豆瓣醬都幾好送飯。
今晚鐵媽唔煮飯,正當頭痛何處晚飯之際,行行復行行,不知不覺來到了禾輋邨。係喎,我從未試過聞名已久的禾輋冬菇亭,選了聲名最響的陳根記,兩個小菜,一碗飯一碗河粉。
炸子雞半隻$68:好大碟,皮夠脆,不太突出。
食得大排檔,衛生情況當然預左差啦,但食食0下豆腐煲俾我咬到一大片海鮮殼,唔知係唔覺意跌落去還是洗碗洗得唔乾淨,雖則大菌食細菌,心裡還是有些不安。

整體麻麻地,同一般大排檔冇分別,可能人太少試不真啦,鄰桌大班年青人一檯啤得好開心呀!


2 則留言:

  1. 係囉,同我平時響沙角村大排檔食到既質素都係差唔多,冇乜特別喎!

    回覆刪除
  2. 只係食到海鮮殼,已經係好好彩,我食過好多你一定未食過野tim呀!!

    回覆刪除

我的網誌清單

下雨

下雨