服務

1234567890

搜尋

2008年11月11日

趙碩之 保暖封 腿 唔封 胸 同 孫耀威 影相累事 難忘 男友 聖誕 示愛

趙 碩 之 化 身 聖 誕 女 郎 , 但 由 於 天 氣 轉 , 她 也 表 示 有 點 凍 。


趙 碩 之 昨 日 於 鑽 石 山 出 席 聖 誕 活 動 , 以 一 身 聖 誕 女 郎 裝 束 出 現 , 大 會 安 排 她 與 聖 誕 老 人 合 照 , 趙 碩 之 更 一 度 請 聖 誕 老 人 食 波 餅 。 對 於 上 周 《 翡 翠 歌 星 賀 台 慶 》 當 晚 被 指 攝 位 搶 鏡 , 她 說 : 「 冇 諗 過 會 變 成 咁 , 出 我 自 己 都 驚 , 時 又 影 緊 先 至 唔 可 以 走 開 。 」 至 於 日 後 會 否 收 斂 時 , 她 說 : 「 都 會 ! 不 過 最 重 要 都 係 做 番 自 己 , 唔 想 畀 TVB 覺 得 我 唔 安 份 。 」
由 於 昨 日 天 氣 轉 , 穿 上 性 感 聖 誕 女 郎 裝 的 趙 碩 之 直 言 有 點 冷 , 問 到 近 日 會 否 收 起 性 感 時 , 她 說 : 「 都 會 ! 盡 量 都 番 條 長 褲 去 平 衡 番 。 」
唔 驚 俾 仔 呃
問 趙 碩 之 以 往 聖 誕 可 有 被 男 士 呃 , 她 說 : 「 都 唔 會 單 對 單 , 更 加 唔 會 十 個 男 仔 一 個 女 仔 , 所 以 都 唔 會 驚 。 」
採 訪 、 攝 影 : 王 崇 穎

趙 碩 之 和 郭 穎 橋 日 前 穿 上 聖 誕 服 裝 出 席 活 動 。 趙 碩 之 表 示 曾 經 在 聖 誕 節 時 , 獲 男 性 朋 友 示 愛 , 可 惜 因 對 方 不 是 自 己 杯 茶 而 拒 絕 好 意 , 她 說 : 「 佢 當 時 表 演 魔 術 , 好 快 咁 變 支 玫 瑰 出 話 送 畀 我 , 我 當 時 都 唔 知 咩 事 。 不 過 最 後 覺 得 對 方 唔 自 己 , 所 以 拒 絕 。 」 問 到 有 否 於 聖 誕 碰 危 險 遭 遇 , 她 說 : 「 咁 又 無 , 我 通 常 都 係 一 大 班 朋 友 出 , 又 唔 係 一 個 女 仔 對 九 個 男 仔 。 」 談 到 早 前 被 指 在 台 慶 節 目 中 刻 意 搶 鏡 , 她 解 釋 見 孫 耀 威 的 扮 相 非 常 特 別 , 故 上 前 合 照 才 產 生 誤 會 。 至 於 日 後 在 節 目 中 會 否 收 斂 , 她 說 : 「 唔 會 , 我 都 係 做 番 自 己 , 唔 想 自 己 作 為 一 個 新 人 , 會 影 響 到 其 他 藝 人 。 」

趙 碩 之 ( 右 ) 與 郭 穎 橋 以 聖 誕 女 郎 造 型 出 席 活 動 。

昨 日 趙 碩 之 與 郭 穎 橋 齊 以Low-cut 聖 誕 造 型 , 出 席 商 場 舉 行 的 聖 誕 節 活 動 , 趙 碩 之 被 問 到 有 否 難 忘 的 聖 誕 時 , 她 透 露 有 男 性 朋 友 曾 在 佳 節 向 她 示 愛 : 「 佢 當 時 表 演 魔 術 畀 我 睇 , 仲 變  支 玫 瑰 出  話 送 畀 我 , 不 過 最 後 覺 得 對 方 唔  我 , 所 以 拒 絕  ! 」 問 她 有 否 在 聖 誕 節 遇 上 危 險 事 情 , 她 說 : 「 咁 又 冇 , 通 常 都 係 一 班 朋 友 出  , 又 唔 係 一 個 女 仔 對 九 個 男 仔 ! 」

昨 日 天 氣 明 顯 轉 涼 , 她 透 露 早 上 完 成 無  工 作 後 , 因 與 經 理 人 溝 通 有 誤 會 , 被 迫 在 門 外 呆 等 , 衣 衫 單 薄 慘 食 風 。 提 到 被 指 早 前 在 台 慶 節 目 攝 位 博 上 鏡 , 她 解 釋 當 時 與 戴 夢 夢 玩 遊 戲 時 「 甩  」 , 才 在 鏡 頭 前 出 現 。 問 她 會 否 擔 心 成 為 新 一 代 攝 石 人 , 她 說 : 「 梗 係 唔 好 啦 ! 唔 係 有 心 ! ( 收 斂  ? ) 唔 會 ! 我 做 番 自 己  !

沒有留言:

發佈留言

我的網誌清單

下雨

下雨