服務

1234567890

搜尋

2008年11月11日

周 麗 淇 為 中 國 女 童 育 慈 善 義 賣 籌 款

周 麗 淇 為 中 國 女 童 育 慈 善 義 賣 籌 款 , 噚 日 仲 同 小 女 孩 開 心 合 照 。


周 慧 敏 、 楊 千 嬅 、 鄧 麗 欣 同 周 麗 淇 噚 日 一 齊 出 席 又 一 城 舉 行 「 中 國 女 童 育 慈 善 義 賣 揭 幕 禮 」 , 40 歲 玉 女 掌 門 人 周 慧 敏 果 然 有 大 家 姐 風 範 , 佢 一 身 白 色 tube dress 打 扮 , 好 鬼 搶 鏡 , 雖 然 千 嬅 同 樣 以 全 身 白 色 裝 束 示 人 , 不 過 由 於 太 過 密 實 被 比 下 去 。
周 慧 敏 自 己 話 好 滿 意 家 身 材 , 因 為 瘦 又 弗 , 提 到 明 年 係 佢 入 行 20 周 年 , 咁 又 係 佢 認 識 男 友 倪 震 20 年 , 佢 話 : 「 有 朋 友 叫 我 不 如 搞 新 意 思 , 好 似 搞 個 騷 或 者 影 寫 真 咁 , 不 過 我 唔 知 自 己 仲 有 冇 市 場 , 我 唔 sale 性 感 喎 ! 」 馮 仁 昭 話 佢 同 倪 震 相 識 20 年 , 不 如 搞 結 婚 咪 仲 好 , 周 慧 敏 笑 笑 口 話 : 「 唔 會 啦 , 不 過 會 搞 慶 祝 。 」
千 嬅 嘆 相 處 難
另 外 , 楊 千 嬅 活 動 入 面 話 作 為 女 仔 要 識 保 護 自 己 , 咁 千 嬅 感 情 上 又 識 唔 識 保 護 自 己 呢 ? 佢 話 : 「 有 係 人 生 經 歷 , 感 情 要 互 相 包 容 同 遷 就 , 兩 個 人 相 處 係 好 難 學 問 。 」 問 到 緋 聞 男 友 丁 子 高 係 咪 好 爸 爸 ? 千 嬅 話 都 唔 關 事 , 不 過 佢 自 問 會 係 個 好 媽 媽 。
周 麗 淇 就 話 做 女 人 要 靚 之 外 , 仲 要 有 智 慧 , 而 佢 智 慧 仲 增 長 緊 , 問 佢 係 咪 因 為 冇 乜 智 慧 , 所 以 爭 輸 ? 周 麗 淇 睩 大 眼 仔 話 : 「 ! 爭 乜 呀 ? 我 冇 賭 錢 喎 , 冇 輸 錢 呀 ! 」 唔 通 佢 當 過 氣 男 友 鄭 嘉 穎 係 籌 碼 。

兩 代 玉 女 掌 門 人 正 面 交 鋒
周 慧 敏 連 撼Stephy Niki 降Cup 都 贏
10/11/2008
文 : 專 案 組


第 一 代 「 玉 女 掌 門 人 」 周 慧 敏 , 昨 日 出 席 慈 善 活 動 時 遭 新 一 代 玉 女 鄧 麗 欣 (Stephy ) 及 周 麗 淇 (Niki ) , 以 及 烈 女 楊 千 嬅 夾 擊 。 抱 恙 上 陣 的Vivian 雖 然 上 圍 縮 水 , 但 一 身Tube Dress 仍 能 艷 壓 全 場 !

周 慧 敏 (Vivian ) 最 近 可 謂 雙 喜 臨 門 ! 除 了 首 個 個 人 網 頁 今 日 正 式 啟 用 外 , 據 知 她 已 成 功 申 請 明 年3 月 於 紅 館 開 演 唱 會 , 預 計 開2 場 。 俗 語 有 云 「 人 逢 喜 事 精 神 爽 」 , 昨 日 以 一 身 白 色 皮 質Tube Dress 出 席 活 動 的Vivian , 雖 然 因 病 消 瘦 , 上 圍 未 能 波 濤 洶 湧 , 而 腰 圍 亦 因 裙 子 太 緊 而 「 肚 凸 凸 」 ! 不 過 由 於 整 體 打 扮 醒 神 , 連 環 掃 低 身  灰 色Deep V 裙 的 平 胸Stephy 、 啡 灰 長 冷 背 心 的Niki , 以 及 打 扮 老 氣 的 千 嬅 , 突 圍 不 費 半 點 吹 灰 之 力 !

靠 官 網 公 布 喜 訊
雖 然 上 圍 縮 水 , 但Vivian 很 滿 意 現 狀 : 「 我 之 前 牙 肉 同 喉 嚨 痛 , 病  成 半 個 月 , 中 、 西 醫 都 有 睇 , 不 過 最 快 要 下 周 二 先 完 成 晒  工 作 , 希 望 到 時 可 以 用 一 個 星 期 調 理 身 體 ! 」 雖 然 抱 恙 在 身 , 但 談 到 個 人 網 頁 今 日 上 午9 時 正 式 開 張 , 她 即 大 感 興 奮 : 「 我 明 年 入 行20 年 , 所 以 將 粉 絲 之 前 做  網 頁Group 埋 一 齊 ! 另 外 有 朋 友 叫 我 入 行20 年 要 搞   , 仲 提 議 我 影 寫 真 同 做 騷 , 我 仲Plan 緊 ! 」 愈 說 愈 興 奮 的 她 , 更 自 爆 明 年 與 男 友 相 識20 周 年 , 問 她 會 否 在 網 頁 公 布 婚 訊 ? 她 笑 說 : 「 多 謝 關 心 , 未 係 住 ! 如 果 真 係 結 婚 , 都 會  網 頁 公 布 , 慶 祝 活 動 主 要 都 係 旅 行 同 探 訪 ! 」

千 嬅 突 然 恨 生 仔
至 於 因 打 扮 成 熟 而 輸 了 個 馬 鼻 的 千 嬅 , 竟 然 自 爆 恨 生 仔 : 「 我 初 初 出 道 只 會 諗 年 尾 有 冇 獎  , 依 家 反 而 會 諗 生BB ! ( 係 咪 同 緋 聞 男 友 丁 子 高 有 關 ? ) 唔 關 事 , 身 體 機 能 問 題 ! ( 丁 子 高 係 咪 好 爸 爸 ? ) 我 係 好 媽 媽 囉 ! 因 為 做 過 護 士 ! 」 而 明 顯 消 瘦 不 少 的Niki , 被 問 到 是 否 受 失 戀 影 響 ? 她 即 扮 作 不 明 白 : 「 咩 事 ? ( 鄭 嘉 穎 呀 ! ) 咁 我 走 先 ! 」 她 又 拉 開 話 題 表 示 與 家 姐 周 汶 錡 捐 了6 位 數 字 作 內 地 興 建 學 校 之 用 , 並 感 嘆 女 孩 子 除 了 外 表 外 , 智 慧 亦 很 重 要 , 問 她 是 否 在 感 情 方 面 輸 了 智 慧 ? 她 無 厘 頭 地 說 : 「 冇 、 冇 輸 , 我 冇 賭 錢 ! ( 借 工 作 忘 情 ? ) 咁 大 件 事 ? 忘 情 就 冇 血 性 喇 喎 ! 」

周 慧 敏

年 齡 :41 歲

入 行 年 份 :1988 年

威 水 史 :80 年 代 憑 清 純 形 象 深 受 少 男 歡 迎 , 其 中 一 首 名 曲 《 感 情 的 分 禮 》 ,Vivian 穿 上 宮 廷 服 谷 胸 拍MV , 至 今 成 為 經 典 。

楊 千 嬅

年 齡 :34 歲

入 行 年 份 :1995 年

威 水 史 : 曾 演 繹 多 首 紅 極 一 時 的 歌 曲 , 奠 定 天 后 級 地 位 , 近 年 歌 影 視 三 棲 發 展 , 在 樂 壇 上 屢 度 獲 獎 。

鄧 麗 欣

年 齡 :25 歲

入 行 年 份 :2002 年

威 水 史 : 最 初 組 成9 人 女 子 組 合Cookies 入 行 ,05 年 作 獨 立 發 展 , 去 年 舉 行 首 個 個 人 演 唱 會 。

周 麗 淇

年 齡 :29 歲

入 行 年 份 :1999 年

威 水 史 :05 年 憑 電 視 劇 《 秀 才 遇  兵 》 人 氣 急 升 , 更 在 無  台 慶 奪 「 飛 躍 進 步 女 藝 人 」 獎 。


第 一 手 消 息 請 瀏 覽on.cc 《 即 時 新 聞 》

沒有留言:

發佈留言

我的網誌清單

下雨

下雨