服務

1234567890

搜尋

2008年11月11日

引用 檢舉 李彩華 埋 老闆娘 堆 扮 騎師 慶 牛一 對 金融才俊 冇 Feel 女神升空慶生日

李 彩 華 前 晚 開 派 對 預 祝 明 天 25 歲 生 日 , 更 扮 騎 師 現 身 。


李 彩 華 明 日 25 歲 生 日 , 她 前 晚 先 在 銅 鑼 灣 舉 行 派 對 預 祝 , 其 寰 宇 師 弟 梁 俊 一 和 男 子 組 合 Square 均 往 撐 場 , 好 姊 妹 董 敏 莉 也 有 到 賀 。
前 晚 生 日 會 以 運 動 look 做 主 題 , 李 彩 華 扮 騎 師 亮 相 , 問 她 為 何 未 見 師 妹 江 若 琳 和 老 闆 林 小 明 到 場 ? 她 說 : 「 我 叫 公 司 同 事 安 排 , 但 林 生 唔 香 港 。 」 趙 雪 英 近 日 與 林 小 明 辦 理 離 婚 手 續 , 李 彩 華 自 爆 剛 與 她 吃 飯 , 她 說 : 「 我 關 係 一 向 好 好 , 佢 送 cash 畀 我 做 禮 物 , 好 開 心 。 」
李 彩 華 表 示 邀 請 了 緋 聞 男 友 、 友 邦 保 險 高 層 王 傲 山 , 她 說 : 「 我 同 佢 識 一 年 , 唔 覺 佢 追 我 , 上 次 單 獨 食 飯 俾 記 者 影 相 都 嚇 親 佢 , 但 佢 之 後 都 有 搵 我 。 」 問 她 可 恨 拍 拖 ? 她 說 : 「 都 想 , 不 過 要 了 解 先 。 」
採 訪 : 胡 比
攝 影 : 仇 志 德

明 天 廿 五 歲 生 日 的 李 彩 華 ( Rain ) , 前 晚 於 銅 鑼 灣 舉 行 生 日 派 對 , 因 阿 Rain 將 今 年 生 日 派 對 定 了 以 運 動 為 主 題 , 故 此 她 以 一 身 騎 師 造 型 現 身 , 阿 Rain 揚 言 剛 跟 經 理 人 公 司 老 闆 娘 趙 雪 英 吃 飯 , 對 方 因 疲 倦 沒 有 來 派 對 , 至 於 有 否 請 同 公 司 的 江 若 琳 , 她 表 示 : 「 有 呀 , 但 佢 唔 得 閒 。 」 早 前 有 指 阿 Rain 跟 金 融 才 俊 王 傲 山 ( Marcus ) 相 戀 , 對 此 阿 Rain 表 示 : 「 我 依 家 冇 男 朋 友 , 之 前 我 同 佢 去 食 飯 , 突 然 有 傳 媒 衝 出 係 咁 影 相 , ( 佢 係 咪 追 緊 你 呀 ? ) 我 感 覺 唔 到 佢 追 緊 我 , 做 朋 友 先 啦 ! 」

王 友 良 向 Rain 送 上 生 日 禮 物 。

李 彩 華 對 金 融 才 俊 冇Feel
10/11/2008


前 晚 李 彩 華 (Rain ) 於 銅 鑼 灣 舉 行 派 對 預 祝 周 二 生 日 ,Square 、 董 敏 莉 與 梁 俊 一 等 到 賀 , 但 屬 同 一 間 經 理 人 公 司 的 江 若 琳 卻 未 見 蹤 影 。Rain 特 別 選 了 「 運 動 」 為 主 題 , 更 以 一 身 騎 師 造 型 出 現 。 早 前 有 指 她 與 金 融 才 俊 王 傲 山 (Marcus ) 相 戀 ,Rain 澄 清 跟 對 方 只 是 朋 友 : 「 我 都 冇 男 朋 友 ! ( 佢 係 咪 追 緊 你 ? ) 我 感 覺 唔 到 , 佢 係 好 男 仔  , 依 家 做  朋 友 先 ! 雖 然 我 都 想 拍 拖 , 但 都 要  先 得 。 」 她 還 透 露 派 對 前 先 跟 經 理 人 公 司 老 闆 娘 趙 雪 英 食 飯 , 問 到 期 間 對 方 可 有 跟 她 訴 苦 ,Rain 表 示 她 「 無 苦 可 訴 」 。 另 外 , 前 緋 聞 男 友 蕭 定 一 早 前 被 追 討 製 作 費 ,Rain 表 示 已 經 很 少 跟 對 方 聯 絡 , 不 太 清 楚 事 件 。

李彩華女神升空慶生日
09/11/2008
十 一 月 十 一 日 生 日 的 李 彩 華 ( Rain ) , 近 年 因 工 作 關 係 要 內 地 及 香 港 兩 邊 走 , Rain 透 露 今 年 生 日 會 在 香 港 度 過 。 即 將 廿 五 歲 的 Rain , 談 及 生 日 願 望 , 她 表 示 希 望 有 機 會 坐 在 熱 氣 球 升 空 , 游 走 一 次 夢 寐 以 求 的 國 家 ─ 希 臘 , 她 說 : 「 因 為 希 臘 係 個 充 滿 陽 光 地 方 , 咁 大 個 女 都 未 去 過 , 個 感 覺 好 唔 同 , 好 relax 又 浪 漫 , 如 果 我 以 一 個 純 白 女 神 look , 然 後 同 班 好 朋 友 坐 住 熱 氣 球 , 一 齊 食 蛋 糕 、 飲 香 檳 、 拆 生 日 禮 物 同 埋 欣 賞 希 臘 景 色 , 肯 定 開 心 到 爆 , 我 真 係 好 鍾 意 個 地 方 。 」 問 到 會 否 擔 心 畏 高 ? Rain 笑 稱 : 「 唔 怕 喎 , 反 而 超 鍾 意 。 」

【明報專訊】明天是李彩華(Rain)25歲生日,前晚她在卡拉OK預祝生日,舉行扮派對,入場人士都要運動Look出現。Rain一身馬術裝扮到場,她表示此構思是因今年原想到北京看奧運,但在內地趕拍電視劇,錯失機會,所以以這個扮相出現。同公司的江若琳表示沒有空,已傳短訊祝賀她,而老闆林小明不在香港,林太就到阿Rain家一起吃晚飯慶祝,沒有到派對。她說:「林太一向都對我好好,很惜我,她送現金,表示任我買自己喜歡的禮物。」有報道拍得阿Rain和一位戴眼鏡男士出入,指是她新男友,她說:「只是朋友,認識下先,但他是好男孩,人品好。」Rain的生日願望是每天過得開心,不開心有錢也沒用。

記者:楊敏麗

沒有留言:

發佈留言

我的網誌清單

下雨

下雨