服務

1234567890

搜尋

2008年11月11日

Stephy 鄧麗欣 方力申 8折 接 Job

Stephy 受 金 融 海 嘯 影 響 , 現 在 接 騷 要 8 折 收 費 。

金 融 海 嘯 席 捲 全 球 , 香 港 娛 樂 界 也 不 能 獨 善 其 身 , 不 少 電 影 公 司 開 戲 變 得 更 審 慎 , 部 份 演 員 如 舒 淇 、 何 超 儀 及 楊 千 嬅 均 公 開 表 示 願 減 片 酬 共 度 時 艱 。 而 金 牌 、 紅 館 及 英 皇 娛 樂 三 大 經 理 人 公 司 同 樣 受 影 響 , 舒 淇 和 千 嬅 所 屬 的 紅 館 負 責 人 管 小 姐 昨 日 說 : 「 上 年 呢 個 時 候 好 多 銀 行 、 保 險 公 司 同 珠 寶 店 會 打 電 話 叫 歌 星 做 周 年 晚 宴 , 但 今 年 電 話 都 冇 個 , 成 個 市 真 係 好 差 , 整 體 跌 兩 成 生 意 。 」
方 力 申 指 今 年 經 濟 很 差 , 聖 誕 賺 外 快 的 機 會 也 減 少 了 。


廣 告 商 要 求 減 價
至 於 方 力 申 和 鄧 麗 欣 ( Stephy ) 所 屬 的 金 牌 , 發 言 人 陳 小 姐 雖 指 旗 下 藝 人 工 作 量 沒 減 少 , 但 承 認 價 錢 方 面 要 給 優 惠 價 , 她 說 : 「 生 意 唔 好 , 我 都 要 體 諒 客 , 所 以 一 般 廣 告 客 戶 要 求 減 價 , 我 會 調 低 兩 成 , 呢 個 已 經 係 底 線 。 」 英 皇 發 言 人 霍 汶 希 昨 日 則 回 應 說 : 「 有 部 份 聖 誕 活 動 結 合 埋 倒 數 一 齊 做 , 亦 都 有 公 司 要 求 容 祖 兒 同 阿 Sa ( 蔡 卓 妍 ) 減 價 , 但 我 仲 傾 緊 。 」 那 鍾 欣 桐 ( 阿 嬌 ) 會 復 工 嗎 ? 她 說 : 「 其 實 有 商 場 邀 請 Twins 聖 誕 亮 燈 , 但 阿 嬌 最 快 明 年 先 復 出 。 」
至 於 模 特 兒 界 , 以 熊 黛 林 ( Lynn ) 為 例 則 似 乎 影 響 不 大 , 其 經 理 人 Kim 昨 日 說 : 「 Lynn 11 月 同 12 月 黃 金 檔 期 要 為 《 葉 問 》 做 宣 傳 , 呢 檔 期 接 job 要 視 乎 宣 傳 進 度 , 雖 然 金 融 海 嘯 , 不 過 Lynn 內 地 工 作 反 而 多 , 香 港 佢 都 hold 唔 少 期 。 」
採 訪 : 比 華 利 、 葉 雪
攝 影 : 胡 比 、 仇 志 德

沒有留言:

發佈留言

我的網誌清單

下雨

下雨