服務

1234567890

搜尋

2008年11月11日

陳志雲 拖 崔建邦  廣告 ,TVB 推150 藝員 陪笑 拉客 逆市求生


陳 豪 和 佘 詩 曼 兩 位 無 當 紅 小 生 花 旦 , 明 晚 將 盛 裝 出 席 節 目 巡 禮 幫 無 拉 客 。 資 料 圖 片

金 融 海 嘯 衝 擊 下 , 本 地 各 大 小 企 業 裁 員 及 結 業 之 聲 此 起 彼 落 , 對 無 及 亞 視 的 廣 告 收 入 自 然 構 成 影 響 。 為 力 挽 狂 瀾 吸 引 客 戶 , 無 在 明 晚 招 待 客 戶 的 節 目 巡 禮 大 型 活 動 中 , 除 加 碼 安 排 了 150 位 小 生 花 旦 盛 裝 出 席 拉 廣 告 客 外 , 更 安 排 總 經 理 陳 志 雲 首 次 夥 拍 愛 將 崔 建 邦 擔 任 活 動 司 儀 , 一 於 將 二 人 的 是 非 新 聞 擺 上 作 招 徠 。
陳 豪 去 年 已 在 巡 禮 中 變 身 人 肉 佈 景 板 , 不 停 陪 笑 與 客 戶 合 照 。


每 年 台 慶 前 夕 無 都 會 舉 行 大 型 節 目 巡 禮 活 動 , 招 待 全 港 廣 告 客 戶 , 透 過 節 目 預 告 片 向 廣 告 客 戶 推 銷 來 年 廣 告 時 段 , 並 以 小 生 花 旦 來 吸 引 客 戶 。 不 過 近 日 金 融 海 嘯 令 香 港 經 濟 大 受 打 擊 , 無 來 年 廣 告 收 益 肯 定 也 受 影 響 , 為 了 在 逆 境 中 掙 扎 求 存 , 吸 引 客 戶 落 廣 告 , 無 在 明 晚 於 將 軍 澳 電 視 廣 播 城 一 號 錄 影 廠 舉 行 的 「 節 目 巡 禮 2009 」 大 型 活 動 中 , 將 出 動 150 名 藝 員 盛 裝 赴 會 幫 手 拉 客
近 年 罕 見
當 紅 小 生 花 旦 盡 出
明 晚 出 席 節 目 巡 禮 的 小 生 花 旦 , 包 括 佘 詩 曼 、 胡 杏 兒 、 徐 子 珊 、 陳 法 拉 、 陳 豪 、 鄭 嘉 穎 、 夏 雨 、 李 司 棋 、 關 菊 英 、 鍾 嘉 欣 和 林 等 , 人 數 之 多 為 近 年 罕 見 。 除 以 大 堆 頭 俊 男 美 女 陪 笑 吸 引 廣 告 客 戶 外 , 無 更 安 排 總 經 理 陳 志 雲 夥 拍 愛 將 崔 建 邦 擔 任 活 動 司 儀 , 一 於 借 二 人 的 是 非 新 聞 大 搞 噱 頭 。
記 者 昨 日 致 電 陳 志 雲 求 證 時 , 他 表 示 公 司 既 然 有 此 要 求 , 能 夠 出 一 分 力 他 定 當 盡 力 去 做 , 陳 志 雲 說 : 「 其 實 另 一 位 總 經 理 鄭 善 強 都 會 一 齊 上 台 , 同 廣 告 客 戶 見 證 同 分 享 點 樣 逆 境 中 搵 商 機 。 」
至 於 崔 建 邦 昨 日 則 在 電 話 中 說 : 「 節 目 巡 禮 係 公 司 一 個 好 重 要 活 動 , 自 己 未 試 過 做 巡 禮 司 儀 , 今 次 被 委 以 重 任 固 然 好 開 心 , 尤 其 係 能 夠 同 Stephen ( 陳 志 雲 ) 合 作 , 真 係 從 來 未 試 過 , 佢 唔 單 止 係 我 老 細 , 仲 係 我 恩 師 , 今 次 第 一 次 同 佢 合 作 , 覺 得 幾 新 鮮 , 但 自 己 都 有 少 少 驚 , 佢 講 咁 叻 , 我 怕 自 己 到 時 有 乜 閃 失 , 希 望 佢 會 就 住 我 。 」
明 晚 有 份 參 與 節 目 巡 禮 的 鍾 嘉 欣 , 昨 日 穿 上 露 肩 裝 出 席 聖 誕 活 動 。


被 擺 上
「 愛 將 係 大 家 畀 面 」
提 到 無 今 次 明 顯 有 意 借 陳 志 雲 與 他 的 是 非 新 聞 搞 噱 頭 , 崔 建 邦 說 : 「 其 實 愛 將 呢 個 名 詞 係 大 家 畀 面 講 , 希 望 大 家 睇 到 我 努 力 , 我 會 用 行 動 證 明 畀 大 家 睇 , 我 有 能 力 應 付 得 到 。 」
此 外 , 每 年 聖 誕 及 新 年 檔 期 , 均 是 藝 人 接 騷 賺 取 外 快 的 黃 金 機 會 , 不 過 今 年 在 金 融 海 嘯 衝 擊 下 , 各 大 小 企 業 紛 紛 縮 皮 , 導 致 不 少 藝 人 工 作 量 下 降 。 記 者 昨 日 致 電 無 製 作 資 源 部 總 監 樂 易 玲 , 問 到 TVB 旗 下 藝 人 可 有 受 影 響 時 , 她 說 : 「 TVB 藝 員 工 作 量 冇 受 影 響 , 不 過 廣 告 客 戶 傾 工 作 時 候 , 會 傾 得 比 以 前 更 仔 細 , 同 埋 考 慮 時 間 亦 長 多 。 」
採 訪 : 林 妃   攝 影 : 卓 寶 花 、 王 崇 穎

沒有留言:

發佈留言

我的網誌清單

下雨

下雨