服務

1234567890

搜尋

2008年3月24日

中環大牌檔碟頭飯


中上環午膳第25撃,趁天氣轉涼,與鐵男嘗嘗波記大牌檔的碟頭飯。

波記位處暗巷,又窄又斜,環境當然係欠佳,不過就風味十足。兩個爐頭火光熊熊,師傅舞動大鑊,一氣呵成,不消一分鐘上碟。一位師傅炒粉麵,另一位炒餸/ 飯,一人有一個助手遞材料、遞碟、遞飯盒,加上負責落單及包外賣的阿姐,大聲傳話,迅速走位,效率其高。鐵男話係咁0既環境下,都不其然食快0左好多,哈哈!單是欣賞師傅獻技已是賞心樂事。

我們選了一乾一濕,一河一飯:

乾炒牛河($23):勝在鑊氣夠,河粉條條分明,醬汁與牛肉不過不失。我估濕炒河會出色D。

福建炒飯($26):炒飯底加上熱辣辣的蝦仁、火腿、肉絲、菇菇、菜梗粒粒等,落足料好慷慨,隻蝦仲彈牙添!獻汁略鹹及稍嫌多味精,不過真係好味,正過唔少酒樓與茶餐廳,咁大碟非常抵食,如果三個人嗌兩碟share都夠哂喇!同檯叔叔點的蝦醬炒飯香氣撲鼻也很吸引。

以這裏的衛生環境,坐下的九成是男性,OL都是選擇外賣居多。

食飽飽再去附近買杯鮮榨果汁,便宜又滿足的午餐。

地址:中環士他花利街。若在中環出發,可沿皇后大道中,經H&M、中環街市一帶,再經太興,見士他花利街上幾級樓梯即到。如在上環出發,從新紀元廣場沿皇后大道中,往中環方向行3個街口就到喇!

沒有留言:

發佈留言

我的網誌清單

下雨

下雨