服務

1234567890

搜尋

2008年3月24日

南蠻亭串燒lunch

中上環午膳第26撃,encore上環永合成餐廳,大馬站煲+煲仔白飯,豆腐+豆卜+腩肉,香氣撲鼻,冬日暖笠笠精選!O_O
烏冬彈牙,以串燒店來說是交足貨....><
第27撃鐵男生日,選了他最愛的日本菜 ─ 未曾嘗過的南蠻亭。
六款Set lunch,五款只需$68-$78,雜錦串燒套餐$108,我們選了:
咖喱牛肉手打烏冬套餐($68)
甜品是日本食肆常見的來貨雪米滋,哈哈,無誠意但我鍾意!
雜錦串燒套餐($108)有麵鼓湯、沙律、白飯、甜品與七串串燒
露筍豬肉卷&紫蘇葉豬肉卷,不過不失^^

.......還有南蠻燒牛肉、冬菇、青椒仔,以及我覺得最出色的銀鱈魚。由於慢慢燒逐串上,我們來不及影相就吃光了。
計番食物質素與價錢,都係$68餐較值得推介,下次要試有「牛舌串燒」0既餐先得!
地址:中環士丹頓街55號地下

飯後,鐵男上班,我就上workshop學整黑森林蛋糕作生日禮物,唔好睇少佢細細個,裏面仲有兩層忌廉與黑車厘子0架!由於我手腳慢兼手工欠佳,在有限的時間內,賣相係差d,不過材料份量有老師指導,味道相信是還可以的!

沒有留言:

發佈留言

我的網誌清單

下雨

下雨